Een conjunctie die eens in de 83-84 jaar voorkomt!
Het is misschien wel de grootste happening op astrologisch gebied van 2024, naast het feit dat Pluto dit jaar naar het sterrenbeeld Waterman gaat.

Jupiter, de Oppergod, gaat Uranus, de God van de Hemelen en de Bliksem ontmoeten. Nu is Uranus toevallig ook de heerser over het sterrenbeeld Waterman, waardoor Pluto ook weer een medespeler wordt.
In de astrologische Almanak van 2024 heb ik het er regelmatig over, en wat het in ons persoonlijke leven doet, maar ook op mondiaal vlak,

Jouw persoonlijke Uranus rapport

Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent wat dit voor jouw persoonlijke horoscoop betekent.
Daarom heb ik een prachtige aanbieding:
Je ontvangt het Uranusrapport, op basis van jouw persoonlijke geboortegegevens, samen met de astrologische Almanak (hardcover), normaal kost een rapport 50 euro plus 30 euro voor de almanak, samen 80 euro, nu voor slechts 35 euro. Dit is inclusief verzendkosten in Nederland (België, dan 5 euro extra).
Je ontvangt jouw persoonlijke horoscoop met de uitleg wat Jupiter en Uranus in jouw horoscoop betekenen. Hun invloed is nog jarenlang voelbaar. En je hebt meteen de almanak in huis, waardoor je interessante informatie hebt over de planeetstanden voor heel 2024!

Hoe bestel je het rapport?

Maak 35 euro over naar:
Iban NL60 INGB 0004 2881 83
tnv astromedium

Stuur vervolgens een mail naar:
andromediums@gmail.com
ovv jouw geboortedatum, uur en plaats en huidig adres

Je ontvangt het persoonlijke rapport dan zsm in je mailbox. De almanak wordt naar je huis opgestuurd,
Ik wens jullie een hele fijne Jupiter/Uranus conjunctie!
©astromedium annette kok